esmaspäev, 14. mai 2018

Esimene päev Hostal Savoy's

Kui ma esimest korda hotelli juhatajaga kokku sain, siis võttis ta meid väga soojalt vastu. Ta andis mulle töögraafiku ja tutvustas mulle seda. Ehk punane värv tähendab toateenindust, lilla värv ettekandja rolli ja sinine värv adminstraatori rolli. Samuti oli graafikus minu juhendaja nimi, pilt ja telefoninumber.


Esimene tööpäev oli huvitav, läksin tööle 10 minutit varem kohale ja sain teada, et töötajad tulevad täpselt graafikus märgitud ajaks tööle, neil ei ole kombeks varem tulla. Täpselt 9:00 astus mu juhendaja hotelli uksest sisse.  Tuli välja, et minu juhendaja ei räägi inglise keelt. Tal oli kaasas hispaania-inglise sõnaraamat, millest ta otsis ühte sõna 10 minutit. Peale seda ta loobus ja hakkas kasutama Google Translate't. Iseloomult on mu juhendaja väga sõbralik ja hooliv. Ta juhendas mind väga täpselt ja ütles iga 10 minuti tagant "kui sul on küsimusi, siis küsi. Ma aitan sind." Esimene tööpäev läks kiiresti, nagu ka kõik järgnevad. Sain töönädala jooksul teada, et hispaanlased ei ole kiirustajad, nad teevad tööd rahulikult ja samuti on nad väga avatud. Juba esimesel päeval sain teada, kui palju kellelegi lapsi on ja tuli välja, et teine toateenija on pärist Boliiviast.

Kaisa Tiirmaa
MJ216


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meie katse jõuda mäele (millel on suur rist)

Alcoi linna jõudes, oli kindel plaan käia ära mäel, kus asub suur rist. Neli nädalat hiljem otsustasime selle lõpuks ette võtta. Vahepealsel...