pühapäev, 13. mai 2018

Esimene nädal Hispaanias

Holaa!

Meie esimene nädal Hispaanias on möödas ja oleks aeg teha väike kokkuvõte meie elus ja olust :)
Et siis, maandusime Hispaaniasse Alicante linna umbes kell 17.00.
Meie esimene vaade lennujaamast väljudes. Mäed on igal pool.

Kõik me olime hullult väsinud ja oli vaid lootus kohe kohe ööbimiskohta jõuda. Kuid ööbimiskohta jõudmiseks kulus meil veel mõned tunnid. Seiklesime bussiga Alicante lennujaamast bussijaama, muidugi magasime maha ka oma peatuse. Õnneks oli meil kaasas ka turismiõpilane Angela ning giidinduse tunnis õpitu ei ole mööda külge maha jooksnud. Angela võttas ohjad enda kätte ja juhatas meid ilusti bussijaama. Bussijaamas väljus meie buss alles 19.00. Nii palju siis lootusest ööbimiskohta jõuda :D Kuid kohale me jõudsime, kõik olid väga väsinud pikast sõidust. Kohale jõudes ootas meid ees ühikas, kus igal ühel on oma tuba, super ju.

Järgmise päeva hommikul oli vaja vara tõusta ning me suundusime meie tugiisiku juurde, kus meile tehti huvitav esitlus linna kohta, kuhu me saabusime. Meie tugiisik on väga tore ja särav ning püüdis meidki vestlema panna kuid meie eestlaslikult muidugi olime veel natuke uimased- loodan, et teine kord oleksime jutukamad :)

Meile tehti ka linnatuur, kus tutvustati neile ajalooliselt tähtsaid maju. Märkasime ka läbimärga tänavat, mis tundus meile imelik, sest vihma ei olnud sadanud. Saime teada, et neid pestakse hommikuti.
Peale seda hakkasime koos õpetajatega käima läbi meie praktikakohti. Enamus ettevõtteid tunduvad olema pere ettevõtted. Esmamulje minu  praktikakohast (Hostal Savoy) oli suurepärane. Oli näha, et meid oli oodatud ning vastu võttis meid hosteli omanik isiklikult.  Kuidas mulle tundus, et meid oli oodatud?  Esimesel päeval peale meie saabumist osteti meile eraldi  tööpluusid ja meile oli tehtud valmis selline töögraafik. On ju armas!
Sellised väiksed asjad tähendavad palju.

Esmamuljed Alcoist. Esmalt tundus tegu olevad eriti suure linnaga, aga iga päev ringi jalutades näeme ühtesid ja samasid nägusid. Maju on  hästi palju. Lähemalt tutvudes linnaga ei olegi see tegelikult nii suur, kui algselt arvasin.
Olen õppinud ka mõned viisakusväljendid hispaania keeles. Näiteks kui keegi aevastab, on viisakas öelda jesus.. Olen tähele pannud, et Madre Mia on neil nagu sidesõna, väga palju kasutatakse seda.

Lähemalt teiste praktikakohtadest ja muljetest kirjutame järgmises postituses :)