pühapäev, 27. mai 2018

Kolm nädalat Hispaaniat ...

Holaa !!

Kolm nädalat on möödunud viimasest minu postitusest, seega viin teid kurssi millega olen tegelenud ja kuidas on mul praktikal läinud.

Esimesel nädal kulus sisseelamiseks, uue elu- ja praktikakoha tundmaõppimiseks. Praktikat teostan mina restoran Sant Francesc 52-s. Meie kollektiiv on väga soe ja sõbralik. Kõik hoolivad väga üksteisest. Enamuse aja oma päevast olen ma baarileti taga, teen kohvisi ja erinevaid kokteile. Teine osa aega kui mind leti taga pole, võib mind saali peal näha. Viin klientidele toite lauda, hiljem koristan nõud ja teen uue lauakatte.

Minu päev algab kell 12 kui jõuan praktikale, tavaliselt on kohal ainult kokad, tean juba oma ülesandeid milleks hommikuti on põrandapesu, rätikute voltimine jne. Vahel on kokkadel abi vaja ja siis aitan neid meelsasti. Enne söömist katan meile laua, mis algab kell üks, tavaliselt valmistavad kokad midagi Alcoy köögikultuurist. Peale söömist on neil tavaks juua kohvi, mida mulle väga meeldib neile teha.

Tavaliselt on meie restoran rahvast täis ja on tööd on palju. Klientidega on suhtlemine keeruline, aga kõik on väga toredad kui saavad teada, et ma Hispaania keelt ei räägi. Paljud proovivad minuga suhelda inglise keeles, küsivad kus kohast ma pärit olen jne.

Suhted töökaaslastega on suurepärased, eriti on mulle lähedaseks saanud Janira, kes on restoranis teenindaja. Olen temalt õppinud väga palju, tema õpetab mulle Hispaania keelt mina temale Inglise. Loomulikult on teised töötajad ka väga toredad ja õpetavad mulle palju uusi oskusi mida varem ma ei osanud.

Minu tööpäevad on kolmapäevast esmaspäevani, reede ja laupäev olen kahes vahetuses ehk 12-17ni ja 21-01.00ni

Vabal ajal olen käinud Alicantes, kus mulle väga meeldis, ja loomulikult on mul plaan minna sinna veel tagasi kui aega leian. Soovin käia ära ka Valencias, kuna ma ei tea kunagi millal siia tagasi tulen. Aga selleks on veel 2  nädalat aega, et avastada uusi kohti

Õnne
Tep16


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meie katse jõuda mäele (millel on suur rist)

Alcoi linna jõudes, oli kindel plaan käia ära mäel, kus asub suur rist. Neli nädalat hiljem otsustasime selle lõpuks ette võtta. Vahepealsel...