esmaspäev, 28. mai 2018

Minu seiklused Hispaanias

Hei-hei

On möödunud täpselt kolm nädalat siia saabumisest ning räägin oma tegevustest, mida olen teinud.

Olen saanud oma praktikakohast 2 kutiga nii heale suhtlusele, et nad on näidanud mulle natuke Hispaaniat, mis on teiste ette kujutus sellest, milline näeb Hispaania, nimelt käisime Benidormis, koos Marta ja Kaisaga (20. mail), mis asub Alcoyst tunni autosõidu kaugusel, seda tänu kiirteedele. Käisime jalutasime Vahemere ranna ääres ning söömas restoranis. Mööda tänavaid jalutades käisime ka mõnes jalanõu poest läbi ja seal olid kõik suvejalanõud 10euri, mis ei anna Eesti hindadega võrreldagi. Nägin ka väikeseid koerakutsikaid, kes olid loomapoes klaasitaga, väga kurb vaatepilt ausalt öeldes :(
Rand oli ilus ja tänavad olid ilusaid inimesi puupüsti täis, ka vanurid olid oma kaasadega nautimas sellist paradiisi ja kõik olid vägagi korralikult riides. Olime Benidormis pimedani ja nägime ka pühapäeva õhtust melu, kõik tantsid ja lõbutsesid. Minule isiklikult väga meeldis see linn ja kui võimalust läheksin sinna igakell uuesti :)
Praktikakohast veel rääkides, olen endiselt väga rahul ning kahju on, et pean varsti lahkuma, kuid Eestist on igatsus juba suur.






Siin on pilt ka suuuurest koerast, kes oli ranna ääres. Ta omanik on mu seljataguses olevas baaris. Koer ise oli nii rahulik, et lasi teha pilte ja katsuda inimestel, hea oli et ta püsti ei tõusnud kuna ilmselgelt oli ta suurem kui lehma vasikas.

Nädala sees näitasid poisid mulle Alcoy ilu ja võlusid. Käisime vaatamas Alcoy linna kõrgemalt. Kui ise mõtlesin ja nii palju kui ringi olin käinud, siis tundus et Alcoy on väike linn, aga nähes seda kõrgemalt pidin ennast ümber veenma, kuna nii see ei olnud.


Ühel õhtupoolikul käisime ka jalutamas Via Verde pargis, mis on mõeldud jalgratturitele ja muidu inimestele kuid autoga sinna ei pääsenud. Tee oli muidu üle 50. km pikk, kuni Alicantesse, kuid mina tahtsin jõuda sillani, mida olin netis näinud. Tee viis läbi mitmete erinevate tunnelite ning kunagi oli sellel teel raudtee, mis viiski Alicantesse, kuid nüüd saab ainult bussi või autoga sinna.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meie katse jõuda mäele (millel on suur rist)

Alcoi linna jõudes, oli kindel plaan käia ära mäel, kus asub suur rist. Neli nädalat hiljem otsustasime selle lõpuks ette võtta. Vahepealsel...