teisipäev, 22. mai 2018

Secotel Ciutat d'Alcoi ja esimesed 2 nädalat Hispaanias


Hei!

Nüüdseks on möödas juba peaaegu pool siin viibimise ajast ning teen lühikese kokkuvõtte, mida seni teha olen siin jõudnud.

Terve esimene nädal kulus sisse elamiseks ja harjumiseks uue elukoha ja kõikide muudatustega, mis saavad osaks meie elust järgmiseks viieks nädalaks. Samuti tutvusime oma praktikakohtadega ning uurisime linna.





Muidugi põhiline tegevus siin on meil siiski praktika, mida mina teostan Sercotel Ciutat d'Alcoi hotellis retseptsioonis. Kollektiiv on väga tore ja sõbralik. Vastuvõtuvanem Marina, kes on ka minu praktika juhendaja, on väga sõbralik ning seletab mulle igapäev mõne uue tegevuse, mid saan teha või siis mõnda olukorda, mis on tekkinud klientidega. Need on tavaliselt kõige huvitavamad :)  Enamus kolleegidest räägivad kenasti ka inglise keelt, kuid kui tekib üksteise mitte mõistmine siis tuleb abi otsida internetist, sõber google translate aitab sel juhul alati :D





Senised tööülesanded, mida olen saanud teha on olnud väga vähese suhtlemisega, sest minu hispaania keele oskus ei veel piisavalt hea, et täiesti vabalt suhelda klientidega. Seni on olnud minu ülesanneteks hommikuste ajalehtede vastuvõtt ja väljapanek söögisaali; check-in kaartide tegemine; arvete jaoks vajalike paberite otsimine "klientide kastist" ning vajdusel nendest koopiate tegemine. Samuti olen jälginud kuidas ja mida teevad/ütlevad administraatorid tehes check-in või check-out, sest loodan, et suudan varsti ka seda teha iseseisvalt.

Ülidelt on need kaks ja pool nädalat siin möödunud vahvalt, uudistades Alcoy linna ning ka veidi kaugemal asuvat Alicantet. Alicante on vapustav ning kindlasti saab seda külastatud veel enne lahkumist. Kindlasti on suur soov ja plaan minna ka Valenciasse veel uudistama, ning ka Alcoys on veel kohti, mida selle alles jäänud kahe ja poole nädala jooksul uurida.




Sellised on olnud minu esimesed nädalad siin, Alcoys. Loodan, et alles jäänud kaks ja pool nädalat tulevad veel põnevamad.

Angela
TK17

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meie katse jõuda mäele (millel on suur rist)

Alcoi linna jõudes, oli kindel plaan käia ära mäel, kus asub suur rist. Neli nädalat hiljem otsustasime selle lõpuks ette võtta. Vahepealsel...