esmaspäev, 14. mai 2018

Restoran Sant Francesc 52

Minu esimene päev möödus restorani tutvustamisega. Peakokk David näitas mulle kõike mida mul võib vaja minna. Hiljem saabusid teised töötajad kes tutvustasid mulle minu tööülesandeid. Neil on kombeks kell 1 kõik koos lõunatada. Kokad valmistavad suurepäraseid toite mida kõik töötajad heameelega söövad. Esimesel päeval vaatasin rohkem teisi kui ise sain tegutseda. Kui oli vaja sain toite lauda viia. Õppisin ära ka kohvimasina kasutuse. Edaspidi hakkasin olema leti taga, tegin klientidele kohvi, valasin välja õlut ja segasin jooke kokku. Mulle näidati kuidas pean tegema lauakatet, kuidas voltida nende laudadele rätte jne. Mu juhendajad on suurepärased, nad on väga lahked ja abivalmid. Inglise keelt nad väga ei oska, peale peakoka kes räägib väga sujuvalt seda. Olen väga õnnelik, et sain sellisesse kohta praktikale, kus on nii tore meeskond. Vabal ajal olen käinud linnaga tutvumas kui ka erinevates kohvikute uudistamas.


TEP16
Õnne Hõbemäe



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meie katse jõuda mäele (millel on suur rist)

Alcoi linna jõudes, oli kindel plaan käia ära mäel, kus asub suur rist. Neli nädalat hiljem otsustasime selle lõpuks ette võtta. Vahepealsel...