pühapäev, 13. mai 2018

Esimene päev restoranis L'Amagatall de TOTA

 Minu esimene päev restoranis Lamagatall de TOTA oli veidi keeruline, kuna ei teadnud täpselt, kus miski veel asub ja ei saanud hispaania keelest väga aru. Minu esimene kohustus oli eelkatte tegemine(lauda panin ainult salfrätiku, leivataldriku ja veeklaasi), kui klient oli lauda istunud ja ära tellinud panin ma lauale taldriku, kahvli ja noa. Enne restorani avamist lasti mul maasikaid tükeldada ja valmis panna peakoka tervitused: pähklid karriga ja Fillo pizza(maitsestatud peenikesed viilud). Köögis jälgisin ka koka tööd ehk siis ta seletas mulle, kuidas ta teatud roogasid tegi ja ma niivõrd - kuivõrd sain aru temast. Pärast pidin viima toidu lauda ja pärast roa lõpetamist koristama laua(peale eelrooga koristasin ära ainult eelroa taldriku). Päeva lõpuks poleerisin ära erinevad pokaalid ja sain selgeks ka paar hispaania keelset sõna nagu nt: retirar(too ära), kanya(õlu). 


  Vabal ajal sai koos Monaga mäe peale matkatud.


Cristina Püss

MJ216















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meie katse jõuda mäele (millel on suur rist)

Alcoi linna jõudes, oli kindel plaan käia ära mäel, kus asub suur rist. Neli nädalat hiljem otsustasime selle lõpuks ette võtta. Vahepealsel...